WELCOME !

You follow me, and i will follow you back, by just leaving your URL here in Shoutbox. ThanksMonkey Emoticons

Tiamo ♥

Daisypath Friendship tickers
''whenever i feel sad, lonely or happy..
that's when my fingers start dancing on the keyboard to make an entry..''

Monday, November 1, 2010

Fun (;

HAI
Dekat sekolah, perhimpunan telah diadakan. Wahh, itu bermakna sudah tibe masenye aku bersiap sedia untuk mengambil hadiah sempena Bulan Bahasa. Gementar aku. Hati berdegup dengan kencang sekali. Namun, aku tunggu dan tunggu. Akhirnya takde. Fuhh. Kata puan Hamizan, Puan Hasinah tidak hadir. Yay :|

Semase di kelas pula, perasaan bosan sudah mula menyerang aku. Exam macam biase, ict, sivik dan seni paper 1. Apabila aku sedang murung di tempat duduk aku, rakan2 aku telah menceriakan suasana sedih aku. Haha, kami ketawa puas2. Sehingga cikgu pon buat tak hirau, biaselah, dah merdeka. Whoop2~. Sungguh seronok kami berbicara, tak ingat dunia. Loceng berbunyi tanda sudah masuk waktu rehat. Rehat ingat plak yee. Sungguh lapa, tak sarapan. Hanya sendawa angin, tak sedap betul =='

Pengunguman telah dibuat oleh ayahanda pagi tadi. Katanya esok semua pelajar wajib memakai pakaian baju sukan atau t-shirt putih. Sebab nak mendaki bukit. Eh, macam tak percaye je. Perasaan tak sabar dan seronok telah timbul selepas beberape saat mendengar pengunguman itu. Seperti mahu menjerit kegembiraan. Tapi aku harus kawal diri dan tak mahu jadi terlalu over excited kerane takut tak jadi pulak. Memalukan sahaja. Syok sendiri. Kang orang ingat aku nih gila. Lebih baik duduk diam2 and shut my mouth :|

Kata Khaira, dekat kelas 1 Khawa n 1 Khindi, math ramai yang fail. WHAT?! I cannot believe it. Aku berdoa agar aku tidak gagal dalam math. Math memang subjek aku yang paling lemah. Hate it. Walaubagaimanapun, aku tetap berusaha untuk memperbaiki insan yang lemah ini seperti aku.

Nazri and Darren datang lepak kat rumah aku. Tak de buat ape2. Hanye on9 dan menikmati snack2 yang telah kuberikan. Dyeorg selalu dtg. Ape, dyeorng igt rumah aku nih tempat melepak ke?! Padahal aku yang ajak sendiri, haha (;

Baiklah, jam sudah menunjuk pukul 6ptg. Nak pegi keluar rumah sebentar untuk menghirup udara segar yang nyaman.

Maaflah jika ayat seperti karangan atau NERD :D

BYE!Like it, click it! ;)
Grazie mille :)