WELCOME !

You follow me, and i will follow you back, by just leaving your URL here in Shoutbox. ThanksMonkey Emoticons

Tiamo ♥

Daisypath Friendship tickers
''whenever i feel sad, lonely or happy..
that's when my fingers start dancing on the keyboard to make an entry..''

Saturday, November 13, 2010

Anugerah Cemerlang SKBSB 2010

Ohoi. Sudah berape hari aku terperap kat dalam rumah aku dengan ketiadaan penghuni tetap. Sekejap2 keluar, sekejap2 tidak. Kenape? Itu aku tidak perlu cerita. Tapi jika ia berterusan, pening aku dibuatnya. Aku jugak terlibat dengan aktiviti yang tiada penamatnya. Harus pergi ke rumah nenek aku di kemboja untuk makan lunch. Mak aku tidak punya tenaga yang mencukupi untuk memasak. Lagi2 mengharungi keperitan yang sedang dialaminya. Ia bukan jenis penyakit, tetapi ... Ah. Tak perlu cerita. Tak penting.

Sekali lagi aku telah mengharungi malam yang penuh berkat. Lagi2 hari Jumaat. Cehh. Seperti biase aku akan berjaga dari ke malam buta hingga ke pagi buta untuk mengawasi mana2 toyol yang mahu mencuri duit aku yang tersimpan didalam tabung sehingga melimpah ruah. Ahh, menabung pon tak mula lagi. Tapi dulu pernah, skang habis wang tersebut digunakan untuk beli keperluan aku. Hoho sengal.

Bersemangat sungguh aku untuk pergi ke Sekolah Rendah. Sebelah istana mahligai yang berwarne biru. Tujuan aku untuk ke sana adalah untuk memberi sokongan kepada adik aku kerane dye mendapat beberape anugerah. Tapi itu bukan yang utama. Snap*. Haa anda semua sudah faham? Jika otak korang masih tiada jawapan yang tepat, boo to you. Ehem2 .. photographer. Yang di atas itu hanya klu. Sesaje.

Disana aku bertembung dengan Qistina. Wahh happy gile aku. Teman sejati aku sudah datang menyelamatkan keadaan disana. Bosannnn yang teramat. Secara tiba2, perkara yang aku tidak sukai mula datang menyerbu aku .. memory card tertinggal! Huh. Bengang gila aku time uh. Seperti mahu menjerit sekuat hati sehingga tekak sakit. Tapi, tidak mungkin aku berbuat begitu. Kerane jika aku berbuat demikian, orang akan mengatakan bahawa aku sudah gila O.o

Niat aku bersama Qistina untuk kesana dengan menangkap gambar2 yang cantik, sudah lama pupus .. sejak aku menjadi sedikit tidak waras apabila sudah mengetahui bahawa memory card kamera aku tertinggal. Ahh! Rugi2. Lagi2 time adik aku tgh ambik anugerah. Tapi takpelah, sume tu boleh simpan dalam otak. Ting2! Sudah save~

Haaaa dan aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada insan yang penyayang bernama Mello Nazz kerane telah meng-editkan blog ini. Heeee~ xD

Sekian, wassalam (;Like it, click it! ;)
Grazie mille :)