WELCOME !

You follow me, and i will follow you back, by just leaving your URL here in Shoutbox. ThanksMonkey Emoticons

Tiamo ♥

Daisypath Friendship tickers
''whenever i feel sad, lonely or happy..
that's when my fingers start dancing on the keyboard to make an entry..''

Wednesday, November 17, 2010

Jamuan Kelas 1 Al-Khindi 2010

Post tentang jamuan kelas ini sepatutnya dibuat semalam, sekarang dah pukul 2 pagi dan itu bermakna bahawa sekarang dah masuk Hari Raya Aidiladha. Tetapi memandangkan aku tiada di rumah malah berada di rumah nenek untuk makan tengah hari, aku buat akan buat post pada pagi2 yang indah ini ketika semua makhlok2 TUHAN sedang nyenyak tidur dan sedang dibuai mimpi ntahpape. Cehh.

Haaa, perasaan tidak sabar sudah mula menyerang aku untuk mengadakan jamuan kelas bagi 2010 serta menangkap gambar mahupun merakam gambar untuk dijadikan kenangan. Fuhhh, gile ar. Dan juga aku ade bawak makanan sedikit untuk disedekahkan kepada kawan2 aku yang teramat lapar seperti bertahun2 tidak makan. Cehh. Melebih plak. Macam2 jenis makanan dyeorng bawak. Fuhhh, sedap2 semua. Dan sejurus saja kami ke kelas kami iaitu 1 Al-Khindi, depan mata aku dapat melihat kerusi kayu serta kerusi plastik sudah jatuh tergolek menyembah bumi. Sampah sarap pula belum disapu lagi oleh pihak yang tidak bertanggungjawab, serta habuk yang sedang beterbangan di kelas. Ayat len mcm. Tapi biakan, saje nak panjangkan post (;

SEBELUM DAN SEMASA JAMUAN DIJALANKAN






^
'
'- Air :|



^
'
'- Spaghetti Ustazah Norimani <3 sedapp .



^
'
'- Kek Qistina



^
'
'- Rubhin, Prevein and Kumaresan :D



^
'
'- HAHA !



^
'
'- MAKNYAH !



^
'
'- Forward, backward -____- Fendi dan Syahmir.


^
'
'- Su'aidah. Eileen. Nabila. Umairah. Hazaleez (;



^
'
'- Sarah. Fatin. Umairah. Zulaikha (;




^
'
'- Darshini. Amirah Hanani. Khairunnisa (;



^
'
'- Cikgu Muliyadi .



^
'
'- Pink American Lady aka Rubhindran. HAHA !


Awwww<3 im gonna miss this !Like it, click it! ;)
Grazie mille :)